Stresszoldó masszázs 7 egyszerű lépésben, akár az irodában is elvégezhető

Egész nap a számítógép előtt görnyedsz, ettől estére mindened fáj és már alig tudsz mozogni? Néhány egyszerű, az irodában is elvégezhető masszázs gyakorlattal ellazíthatod és feloldhatod a csomókat, hogy felfrissülhess és újult erővel folytathasd a napot.

  1. Szükséged lesz egy olyan hajkefére, amelynek jó erős tüskéi vannak. Addig ütögesd a hajkefe tüskéivel a válladat, amíg nem érzed, hogy ellazulsz.
  2. Ehhez fel sem kell állnod a székről. Húzd fel a vállaidat és tartsd így egy percig, utána hirtelen engedd el. Ismételd meg legalább háromszor. Ezzel oldod a feszültséget a testedben.
  3. Ahol a nyakad és a vállad találkozik, a 7-es nyakcsigolyádnál masszírozd meg a hátadat. Ez beindítja a nyirokkeringésedet és méregtelenítő hatású. Ez a pont egy energiapályával összeköttetésben van a veséddel, így a vese problémákon is segít, ha masszírozod.
  4. Emeld fel a vállaidat és hajtsd oldalra a fejed, majd nem merev ellentartással húzd szét a fejed és a vállad. A merevségen lazíthatsz, ha folyamatosan kifújod a levegőt, amikor széthúzol. Mind a két oldaladon csináld meg. Ez a gyakorlat oldja a csuklyásizmot.
  5. A fül felső vonalában, a szem magasságában, a tarkón van két pont, amely a Neurovaskuláris tartó pont, ez felel az érzelmek oldásáért a vérkeringés beindításával ezen az energiapályán. Finoman tedd rá a tenyered a két oldalon a pontokra, de ne nyomd, csak tedd oda. Tartsd így addig, amíg nem érzed, hogy elkezd lüktetni, ez kb. egy perc. Ezután könnyebben felvállalod magad és jótékonyan hat a bátorságodra is azonkívül, hogy az energiádat is felfrissíti.
  6. Felhúzott vállakkal, ökölbeszorított kezekkel állj egyesen és kezdj el félkörívben kőrözni a fejeddel hátra és oldalra. Ismételd meg háromszor. Ezzel lazítod a vállaidban a csomókat, oldod a kálciumlerakódásokat, könnyebben tud tőle áramlani az energia, amitől felfrissülsz.
  7. Óránként hagyd el az asztalod és legalább három percet sétálj.